18 september 2021

REEDENE NUTIRING

Reedeses nutiringis tuli õp Piretile ja mulle saata kiri. Kirjas pidi mõne lausega kirjutama Äntu matkast.


  • nägin järves kala ja vesi oli väga selge kõike nägi oli ka väga ilus ilm
  • me mõtsime vee temperatuuri ja matkasime metsas.esimene oli valgejärv ja teine oli rohe järv ja kolmas oli sinijärv. me õpisime taimetest ja vahe peal tekime peatuse  ja sõime pärast tegime öhe mängu ja tuletasime meelte mita me õpisime metsas.
  • Äntu kohas oli nii palav. ja nii lõbus.  kala temeratuur oli 9 kraadi milnul.nägime rohutirtsuja õppisime marjad mis olid mürgised või sõõdavad
  • Mina käisin Äntus. Me mõõtsin seal veetemperatuuri. Uurisime mürgitaimi ja söödavaid taimi. Ja mängisime taime mängu.
  • Käisime äntus oja ääres, mõõtsime veetemperatuuri ja mängisime mängu.
  • Me käisime Äntu järvede juures. Seal oli Sinijärv,Rohejärv ja Valgejärv. Toit oli hea. Me õppisime palju.
  • Mulle meeldis söögivahetund. Ja matk oli lõbus .Ja loodus oli ilus.
  • Mulle väga meeldis Äntus. Väga ilus koht tore oli kõndida. Väga tore koht.Mulle meeldis mängida mänge. Loodan et järgmine kord on sama tore.
  • Mulle meeldis suvel palju reisida. Äntus meeldis järve ääres vee kraade võtta. Veel meeldis mulle söömis paus.
  • Äntus oli väga tore mõõtsime vee temperetuuri ja õppisime mürgiseid taimi ja sõime ning mängisime mulle väga meeldis   
  • Me käisime järvede temperatuuri mõõtmas. Me mängisime taime mängu. Sõime.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar