31 märts 2020

1.aprill


ÕPPEVAHENDID
Eesti keele õp lk 92, eesti keele tv lk 80, matemaatika tööraamat lk 80-81, kalender, valge paber, täring, pliiatsid
  • Kas sa tead, mis päev täna on?
  • Kuula ja vaata klippi!
https://www.youtube.com/watch?v=VPRuL9ACZeM

  • 1.aprill on rahvusvaheline naljapäev. Täna saad ja lausa pead teistele nalja tegema. 
  • Loe tänane hommikusalm koos beebide naerusalmi saatel. Kõigu ka veidi.
https://www.youtube.com/watch?v=aFu6BGIfllY

  • Loe Juku anekdoot.
Õpetaja: „Millist sõna tarvitavad õpilased koolis kõige enam?”
Juku: „Ei tea.”
Õpetaja: „Väga õige!”

  • Algab eesti keele tund. Ava õp lk 92 ja loe pealkiri.
  • Andrus Kivirähk on kirjanik, kes armastab nalja ja kirjutab naljakaid lugusid.
  • Vaata temast väikest klippi.
https://www.youtube.com/watch?v=khp1xjdkH64

  • Sina ole ikkagi tubli ja loe Andrusest katkend läbi.
  • Lugemismängule! Lugemismänguks on täna Andrus Kivirähki raamatute memoriin. Leia pealkiri ja raamatu kaas!
https://learningapps.org/display?v=pusq6cfhn20

  • Väike vahepeatus
https://www.youtube.com/watch?v=M5p9JO9JgvU

  • Ava eesti keele töövihik lk 80. Loe Bruno ülesanne -ül 6. 
  • Nüüd vali igast reast lihtsalt 3 sõna. Kirjuta need sõnad kirjatähtedes väikese tähega lausetesse.
  • Loe laused ette.
  • Järgmiseks ül 7. Loe tekst.
  • Klausi ülesande all on veel  Lotte  ja Klausi laused. Tee need ka ära.
  • Meenuta, mis on täishäälikuühend.
https://learningapps.org/view1329221

  • Nüüd tõmba ül 7 täishäälikuühendile värviline ring ümber. Täishäälikuid saad meelde tuletada siit.
https://www.taskutark.ee/m/tais-ja-kaashaalikud/

  • Pea meeles, et kaks ühesugust täishäälikut kõrvuti pole täishäälikuühend!
  • Kontrolli, et tõmbasid 10 ringi.
  • Tee ära Alberti ülesanne.
  • Ära unusta tegemast lk 80 viimast ülesannet! Tuleta meelde, millal küsid kes. Kes käib elusolendite kohta.
https://www.taskutark.ee/m/test/kes-vali-sonad-mis-vastavad-kusimusele-kes/
  • Üks lõbus virgutuspaus. Kõik, kes on sinuga ühes ruumis, peavad kaasa tegema. Oled valmis? 
https://www.youtube.com/watch?v=F7aHZZlI9bQ
  • Loe anekdooti ja saad teada, mis tund algab.
Õpetaja küsib matemaatika tunnis:
– Juku, kui palju on 4 miinus 2?
– Ma ei tea.
– Tohoh, kuidas ei tea! Teeme piltlikult. Sinu vennal on näiteks neli õuna ja sina võtad kaks ära, mis siis saab?
– Ma arvan, et siis ma saan peksa.
  • Ava matemaatika tr lk 80. Loe pealkiri.
  • Lahenda ül 1 ja 2. Ülesandes 2 kirjuta kirjatähtedega. Kuude nimetused kirjuta väikese tähega.
  • Lk 81 on veidi keerulisem. Hea oleks, kui saaksid võtta kalendri enda juurde. Loe tähelepanelikult tekste. Kirjuta kirjatähtedes. Pea meeles, et nimed kirjutame suure tähega.
  • Tee ära sea ülesanne. 
  • Nüüd kontrolli neid ülesandeid siit:
https://learningapps.org/display?v=p0qb8x00320
  • Anna oma tööle hinnang. Mis tähe endale paneksid? 
  • Kõige lõpuks algab perekondlik  täringumäng. Kutsu endale keegi mängu. Teil on vaja igale mängijale paberit, pliiatsit ja täringut.
1.kord kui veeretad, siis saad teada, missuguse kujuga näo sa joonistad (1.rida)
2.kord kui veeretad, saad teada, missugused silmad sa oma näole joonistad
Ja nii edasi

Kirjuta oma pildile nimi. Tee pilt, kus oled ise koos oma tööga peal ja saada see mulle!

  • Minu poolt kõik. Lõpetuseks üks anekdoot
Õpetaja: Kuidas nimetatakse inimest, kes muudkui räägib ja räägib edasi ka siis, kui ta jutt kedagi enam ei huvita?
Juku vastab: Seda inimest nimetatakse õpetajaks! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar