eesti keele õpik lk 75, eesti keele tv lk 67 (tv lk 66 jääb praegu tegemata), matemaatika tr lk 65 (tr lk 64 jääb praegu tegemata)
- Tere hommikust! Täna on teisipäev. Tõuse püsti ja loe teisipäeva salm kõva häälega ette. Algab muusikatund.
1. Alusta tundi jälle "Tere hommikust" lauluga
2. Tuleta meelde, milliste märkide abil kirjutatakse muusikat. Kui tuleb vigu, mängi teist korda veel.
3. Tänane rütmiharjutus. Leia üks tugevam joogiklaas ja mängi rütmi selle vastu nagu trianglit.
4. Nüüd paneme rütmile meloodia õpitud astmetega. SO ja MI
Kuula ja laula kaasa käemärgiga
5. Võta oma töövihik lk 28 ül 57 ja proovi panna 1 takt ülemisele noodireale juurde ja noodid joonestiku õigele kohale. Esimene takt on spikriks. Takt vali ringidest ise!
6. Tund algas viisaka tervitusega ja lõpeb laulga, kus on peidus mitmeid võlusõnu ja mis peaks olema kodusõppe lõpuks selge!
Esimest korda ainult kuula, teist korda proovi juba kaasa laulda!
- Nüüd jätkame eesti keele tunniga. Ava tv lk 67. Loe läbi ül 14. Annan sulle spikriks mõned sõnad, aga vales järjekorras. Osa nimetusi kasuta mitu korda. Kirjuta looma nimetus kujundi sisse. Kirjuta kirjatähtedes. Loomade nimetused kirjuta väikese tähega.
- Loe ülesanne 15. Alguses loe, nagu on antud. Pärast asenda allajoonitud sõna sinisega ja loe uuesti. Kuidas luuletus nüüd tundus?
- Tee ära ül 16. Kirjuta kirjatähtedes! Pea meeles, et nimed kirjutame suure tähega ja lause algab suure tähega. Võid töövihiku ära panna.
- Nüüd mängule! Mängi muinasjutu memoriini.
- Lõõgastu. Selleks istu mugavalt, tee 10 kaelaringi. Tuleta meelde eile loetud Setu muinasjuttu. Mis selle pealkiri oli? Mis 1.osas juhtus? Jutusta sellest kokkuvõtlikult kellelegi (emale-isale, õele-vennale, vanaemale-vanaisale, kassile-koerale või mõnele mänguasjale). Jutustamisel võta abiks eile joonistatud tegelaste pildid.
- Nüüd ava õp lk 75 ja loe kõva häälega ette 2.osa.
- Leia tekstist kõige pikem lause. Seal on 12 sõna. Loe see lause nüüd kavalalt.
- Võta oma tegelastega paber ja joonista sinna juurde 2.osa tegelased. Kirjuta piltide juurde kirjatähtedes nende nimetused. Nimetused on väikese tähega.
- Nüüd tantsi koos rebasega
- Heida pilk kellale. Mis kell on?
- Ava link
Loe tekst kella ajaloo kohta läbi ja tee alt 1.test-Kell. Vali õiged sõnad.
- Võta matemaatika tööraamat. Tee lahti lk 65. Lahenda ülesanne 3, 4 ja lõpeta muster.
- Võta lahti tr lk 139. Korda liikumisega õhtuseid aegu. Kuidas on õhtul kell kuus? Ütle ja hüppa nii mitu korda õhku. Kuidas on õhtul kell kümme? Ütle, nii mitu korda: "KUKU." Kuidas on päeval kell neli? Hüppa nii mitu korda vasakul jalal. Kuidas on päeval kell kaks? Hüppa nii palju harki-kokku.
- Nüüd võta oma parem käsi ja tee endale 18-9+3-6= .... korda pai.
- Kui sa veel jõuad, siis tee matetalguid. Soovitan eriti kella ülesandeid (analoog-, digitaal ja A.M./P.M. 1. ja 2. ülesanded)
Sinu virtuaal-õpetaja
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar