Eesti keele õp lk 104-105, eesti keele tv lk 88, looduse tööraamat lk 66-67, abijoonega vihik, joonlaud, A4, kirjutamisalus
- Tere hommikust! Mis kuupäev täna on?
- Vaata multikat kevade saabumisest.
- Ava looduse tr lk 66. Loe pealkiri!
- Mine akna juurde ja vaata aknast välja. Missugune ilm on väljas?
- Ava aken ja hüüa õue tänane hommikusalm!
- Kas tundsid kevade lõhna? Nuusuta veel!
- Loe Klaus!
- Natuke künnipäevast- 14.aprill
Künnipäeval rakendas mees hobuse adra ette ja ajas sellega paar vagu põllul üle lume, siis pidi lumi ära sulama ja põld harimiseks ruttu valmis olema.
- Nüüd mõtle künnipäeva kohta kaks lauset. Esimeses lauses kasuta sõna hobune. Teises lauses kasuta sõna põllutööriistad.
- Tubli! Neid lauseid ei pea kirjutama.
- Loe päikesega tähtis kast ja lahenda salakiri.
- Film ühest hea lõhnatajuga loomast.
- Vaata tr lk 67 ülemist sinise pliiatsi ülesannet. Loe see läbi. Kui need pildid sobivad sinu meelest kevadega kokku, siis värvi need ära.
- Loe päikesega kast ja alt ohtlikud märgid.
- Vaata klippi ohtlike ainete nuusutamisest.
- Läheme ohutumatele teemadele. Mis su hernest on saanud? Kas porgand või kartul ärkasid uuesti ellu? Tore, kui saadaksid oma katsealustest pilte või filmilõike (see pole kohustuslik). Huvitav oleks näha, kuidas neil läheb.
- Kas tead, et ka puud võivad tantsida? Mitte just päris. Vaata filmi!
- Leia nüüd looduse tööraamatust üles Lotte ja loe tema laused.
- Vaata tööraamatust lk 67 alumist sinise pliiatsi ülesannet. Loe see läbi!
- Nüüd pead minema õue. Õues on sul kaks ülesannet.
- Tee ära sinise pliiatsi ülesanne!
- Joonista kolmas pilt oma puust. Siin sulle joonistamiseks väike meeldetuletus.
- Nüüd võta looduse tööraamat, A4, joonistamisalus, pliiatsid ja õue joonistama. Loodan, et sinu puul on toimunud muutusi.
- Juba tagasi? Tubli!
- Võrdle oma pilte. Kas näed erinevusi?
- Pane tänane pilt teiste joonistuste juurde ja hoia alles.
- Teeme käed soojaks, sest hakkame kirjutama.
- Võta eesti keele tv lk 88. Loe ül 24. Nüüd täida Alberti käsk.
- Kas tõmbasid täishäälikutele jooned alla? Täna räägime i-sugulasest suluta kaashäälik jotist. J tahab seista ainult täishäälikute ees. Jäta see reegel meelde!
- Vaata selgituseks videod.
- Harjuta seda reeglit!
- Lahenda ül 25. Selleks ühenda sõnad joonega. Kasuta joonlauda!
- Nüüd vali nendest lausetest kaks ja kirjuta need abijoontega vihikusse kirjatähtedes.
- Selleks võta vihikus uus lehekülg. Kirjuta uuele leheküljele keskele pealkiri
- Tõmba pealkirjale joonlauaga värviline joon alla ja kirjuta laused vihikusse.
- Kontrolli, kas kirjutasid õigesti maha.
- Tee ül 26. Ole tähelepanelik ja tunne ära nimed. Nimed kirjutame suure tähega. Missugune oli kirjatähtede suur J?
ÜL 26 spikker
- Tuleme Jaapanist tagasi oma kodumaale. Vaata tuttavat klippi ja tantsi kaasa!
- Loe katkendid läbi. Vaata ka küsimusi.
- Täna hindan sinu lugemist. Selleks vali üks täna lugu (õp lk 104-105). Harjuta selle lugemist, vaata alt küsimusi. Salvesta oma lugemine ja saada fail mulle. Kui salvestada ei saa, siis helista mulle - 58369770.
- Aitäb küll õppimisest!
- Nüüd sportima. Vaata enne kehalist, kes võidab loomadest jooksuvõistluse.
- Kehalise õpetaja juba ootab sind kannatamatult.
- Riietu vastavalt ilmale ja asu võimlemistundi tegema:1. Liigu õues tempokõnniga , sörkides või rattaga sõites 40-50 minutit2. Võimle https://www.youtube.com/watch?v=KZI4Y8-9VeE&list=PL_YS0iGURVPYTfMyRef8eRHAaHYmvjDRT&index=3või DHrms4mXEuM3. Kirjuta oma tegevus liikumispäevikusse.4. Saada võimalusel liikumispäevikust pilt õpetajale podra@rakverepk.ee, soovin sulle hinnangu panna ekooli.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar