03 aprill 2020

3.nädal koduõppel

Meie muljed koduõppest

Mirtel
Sellel nädalal rõõmustas mind raamatukogust helistati ja loeti mulle raamatut.
Mind kurvastab ,et  ei saa veel  kooli ega kohtuda sõpradega.

Igatsen väga õpetajat ja koolis õppimist kuna emal ei tule see kuidagi välja.

Laura
Õppimine  läks  hästi. Rõõmu tõi neljapäevane eesti keele naljad. Olen haige ja kõrva valu kurvastas.

Roland
Mul oli hea nädal. Mulle meeldis kujundeid teha. Veebimängud tegin kõik õigesti.
Ema vahepeal pahandab aga siis teeb kalliga kõik korda.

Martin
Minul läks see nädal hästi. Mulle meeldisid 1.aprilli naljad.

Erik
Kõige paremad tunnid olid kehka ja matemaatika. Loodusõpetus ei meeldinud ma ei tahtnud katseid järgi  teha

Melissa
Kurvastab see, et kooli ei saa. Muidu on kõik hästi

Jette

Ma õpin hommikust lõunani. Siis aitan teha lõuna sööki. Näiteks eile tegin täitsa ise pannkoogitaigna. Ja küpsetasin mõned ka täitsa ise. Vahe peal käime õues.Vahe peal meistertan midagi. Ja siis oleme õega arvutis.

Kristo
Aitäh, et  sa saatsid mulle palju õnne! Mul läheb Hästi. Mul on sünnipäev.🎂
Kuidas sul läheb?

Eliise
Mul on läinud hästi. Rõõmu teeb see, et saab palju kodus olla, aga natukene igatsen kooli ja see teeb pisut kurvaks.

Kristel
Mind tegi kurvaks, et nii palju on õppida. Mind tegi rõõmsaks, et kõik sai valmis.

Lee
See nädal läks mul väga hästi. Mulle tegi rõõmu matemaatika. Mind kurvastas eesti keel. 

Emma Loore
Sellel nädalal meeldis mulle kõige rohkem neid kujundeid teha.
Panin 1.aprillil külmkappi munakarpi mängumuna, mis on päris munale väga sarnane. Ema ei saanud üldse aru miks selle muna koor katki ei lähe.
Mulle ei meeldi hommikul kohe õppima hakata.

Nora-Miia
Mul läheb hästi. Olen terve nädala hästi õppinud. Ma olen käinud iga päev ilusasti õues. Sõitsin issiga 24 km rattaga maale. Mu vennal oli paar päeva tagasi sünnipäev. Muidu on kõik hästi.

Villem
Mulle meeldis väga kujundeid teha. Tegin ka
viisnurga. Mu vennad hakkasid ka kohe hernestest meisterdama.

Karl-Evald
Mul läks enamus hästi.
Mulle tegi rõõmu et reedel oli vähe õpimisi.
Mind ei kurvastanud miski.
Ma soovin et sul läheks hästi!

Sandra
(emme kirjutas)
Õppis täiesti iseseisvalt. Õppimisi oli palju. Igatseb õpetajat ja kaaslasi.

Mihkel
Ma olin haige, aga ma jõudsin järele õppida ja sain terveks eile.

Oskar
Mulle meeldis sellel nädalal kõige rohkem voolimine. Kõige rohkem kurvastas mind se et mu korvpalli laud läks katki. Rõõmustan selle üle, et mul on kass.

Heli-Marie
Mul läheb tegusalt,muresid õppetükkidega pole...eriti pakkus täna lõbu  kujundite vormimine.Toapõrandalt leiab herneid ilmselt järgmise reedeni...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar