01 aprill 2020

2.aprill

ÕPPEVAHENDID
Eesti keele õp lk 93, loodusõpetuse tr lk 64-65, abijoonega vihik, katse asjad (looduse tr lk 65), A4, kirjutamisalus
MEELDETULETUS: Kui kasutad reedel matemaatikas herneid, siis lase emal need likku panna.
  • Jälle hommik! Tere!
  • Pane video käima. Vaata ja loe selle video ajal meie tänast hommikusalmi. Jälgi rütmi.
https://www.youtube.com/watch?v=MEglOulvgSY

  • Kas keegi sulle eile aprillinalja tegi? Läksid õnge?
  • Saadan pildi ühest aprillinaljast.


  • Ava eesti keele õpik lk 93. Loe luuletus vaikselt läbi. Nüüd  loe kõvasti. Eriti kõvasti loe need laused, mille lõpus on hüüumärk-!.
  • Luuletuse mäng. Vali luuletuse järgi lünka õige sõna.
https://learningapps.org/display?v=pt8bt2ztc20

  • Võta abijoonega vihik. Hakka kirjutama esimesele lehele. Pealkiri kirjuta keskele ja tõmba pealkirjale joon alla. Järgmisele reale kirjuta autor. Nüüd kirjuta oma kõige ilusamate tähtedega kuus rida luuletusest. Las ema ja isa panevad sulle käekirja eest hinde.
  • Sellel leheküljel on lahe pilt. Enne pildimängu läheme lauldes metsa ja õpime veidike inglise keelt
https://www.youtube.com/watch?v=rwxi2y-E2Ds

  • Pildimäng. Vaata õp lk 92-93 pilti ja lahenda ristsõna.
https://learningapps.org/display?v=pqsbyndst20
  • Ava looduse tööraamat lk 64 ja loe pealkiri.
  • Mida see pealkiri tähendab? Saad kohe teada.
  • Loe Lotte, Klaus ja Päikese kast.
  • Loe joonised
  • Tee ära sinise pliiatsi ülesanne.
  • Lepatriinud räägivad kevadlilledest.Vaata kevadlillede esitlust
https://www.slideshare.net/liisig/presentation-7-20476735?qid=6561d26e-e065-400c-9711-8843c8fb9618&v=&b=&from_search=6

  • Kui hea kevadlillede tundja sa oled?
https://learningapps.org/view803007
  • Enne kui ise hakkad taimi kasvatama, vaata kiirendusega videod taime kasvamisest.
https://www.youtube.com/watch?v=RlpBHxqLD08
  • Tr lk 65 räägib põnevatest katsetest. Loe ja täida tr lk 65 ära.
  • Tee kodus ka katseid. Kui sul on võimalus panna hernes potti kasvama (ül1), siis tee seda.
  • Väga tore oleks, kui sa saaksid teha ellu äratamise katset porgandi või kartuliga (ül2). 
  • Pildista või filmi oma katsealuseid aeg-ajalt.
  • Roki koos porgand-mehega.
https://www.youtube.com/watch?v=VB0pSt5fWPA
  • Nüüd ootab puu õues, et sa teda jälle maalima läheksid. Mäletad eelmisel nädalal valisid sa puu ja joonistasid seda. 
  • Tuletan meelde, mida sa tegema pead.
  • Võta A4. Kirjuta sinna tänane kuupäev. Joonista puu tüvi, oksad. Vaatle hästi oksi, pungi. Missugune on puu ümbrus. Mis värvi on rohi? Mis loomi märkad puu ümber? Mis taimed seal kasvavad? 
  • Nüüd võta A4, joonistamisalus, pliiatsid ja õue uuesti sama asja joonistama. Loodan, et sinu vaatlusobjektil on toimunud muudatusi.
  • Võrdle pilte. Kas näed erinevusi?
  • Pane tänane pilt eelmise nädala joonistuse juurde ja hoia alles.
  • Täna ei pea mulle midagi saatma. Kui sa soovid minuga midagi oma tänasest päevast jagada, siis võid alati mulle kirjutada. Mulle meeldib kirju saada.
  • Algab kehaline.
  • Õp Karin annab sulle sellised ülesanded
  • Tänases tunnis vaata kõigepealt 2 videot. Kui sul palle kodus pole, siis proovi eelnevalt juba meisterdatud ajalehest paberpallidega.
  • Kindlasti liigu õues oma pere liikmega ja kui lubatakse, siis üksinda.
  • Ole rõõmus!

  •  Kui sul aega üle jääb, siis mine matetalgutele. 
  • Kohtumiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar